Odlingssäsong 2014

Nu är det på gång igen! Så skönt att vara ute och gräva och plantera. En hel del mat blir det (förhoppningsvis) från våra lådor och växthus! Dessutom bygger jag ut mitt kryddland varje år. Återkommer med rapporteringen. Och jag längtar tills alla gurkor, tomater och annat jag förodlar inne i köket kan flytta ut i växthuset! …Men är det inte vår säger mor, än får vi gå med strumpor och skor.. (eller ja, vår är det. Men inte riktigt så varmt som jag vill ha det för växthusplantorna!) 🙂

IMG_0630

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0631

Kommentera

